sobota, 2 sierpnia 2014

ŻEL HYDROKOLOIDOWY Z KOMPLEKSEM SREBRA dla dzieci na rany

 ŻEL HYDROKOLOIDOWY Z KOMPLEKSEM SREBRA dla dzieci

przyspiesza gojenie ran

działa przeciwbólowo

pomaga uniknąć infekcji
zmniejsza ryzyko powstania blizny

zapewnia bezbolesna zmianę opatrunku


Córeczce udało się zostać szczęśliwą testerką tego super produktu. 
Na początku pomyślałam sobie, że miesiąc to mało by wypróbować produkt, bo przecież może zdarzyć się sytuacja, że dziecku nic się nie stanie i nie będzie można użyć żelu. Już następnego dnia córka upadła na betonie i rozwaliła sobie kolanko. Najpierw zdezynfekowałam ranę, potem nałożyłam gruba warstwę żelu i przykleiłam dołączony do zestawu kolorowy plasterek. Córeczce się bardzo spodobał plasterek, więc przestała momentalnie płakać. Rana szybko wyschła, zrobił się strupek i ładnie się zagoiła po kilku dniach. Dlatego bardzo polecam ten żel. 
Jednak bardzo bym się cieszyła gdyby do opakowania Hydrosilu dla dzieci było dołączone więcej plasterków. Według mnie jak juz jakaś mama idzie do apteki kupić ten żel, to fajnie by było mieć od razu w opakowaniu przynajmniej 10 plasterków (w tej chwili są 3). By nie musieć dokupywać osobno ich w aptece, a jednak wszyscy wiemy, że dzieci bardzo lubią plasterki (zwłaszcza te kolorowe) i że działa to na nich placebo;)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz