sobota, 19 kwietnia 2014

opinia o InFavit baby witamina C

InFavit baby witamina C

InFavit baby witamina C to dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego  
Witamina C w kroplach dla noworodków i niemowląt do podawania doustnego.


Witamina C InFavit baby jest w postaci płynu zamkniętego w szklanej buteleczce z załączoną wygodą strzykawką (pipetką) z miarką.
Sposób nabierania płynu z buteleczki jest bardzo wygodny, tzn nic się wylewa podczas nabierania ponieważ gwint buteleczki ma przystosowaną dziurkę na strzykawkę i można obrócić buteleczkę do góry nogami podczas nabierania i nic się nie wyleje. Do tej pory nie spotkałam się jeszcze z takim sposobem dozowania kropli dla niemowląt dlatego jestem mile zaskoczonaJ Dla noworodków i niemowląt ten sposób podania jest wg mnie idealny, podanie jest w 100 % higieniczne, niczego nie dotykamy rękami J Dla starszych dzieci polecałabym jednak coś szybszego w podaniu, Bardzo wygodny jest sposób dozowania np. witaminy D3 tej samej firmy InFavit. 2 naciśnięcia i już;)
Smak witaminki jest OK. Potwierdza to moja córeczka, która chętnie wypija odmierzoną dawkę, oblizując się przy tym i ewidentnie czekając na więcej;)
Polecam wszystkie produkty Infavit, mają oni super nowoczesne rozwiązania podawania witamin niemowlętom, niespotykane u innych producentów.  W sumie ze wszystkich ich produktów nie poznałam jeszcze jedynie produktu Vitapiraci, który bardzo mnie kusi, z racji, że córka bardzo lubi słodycze, a słodycze w postaci witaminek to super sprawa. Nie wiem tylko od jakiego wieku można je podawać dzieciom…..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz