środa, 24 lutego 2016

Desery Monte z dodatkami. Aż 8 wariantów przyjemności





W ramach kampanii Monte dostałam do przetestowania 8 wariantów smakowych nowych deserów Monte z dodatkami. Ściślej, nie tylko ja, ale moja córka, rodzina i znajomi;)
Desery są zdrowe, nawet dla dzieci, zawierają mleko, czekoladę, pyszne dodatki. Mniammmm.....
Mleczny krem z czekoladą, orzechami i dodatkami do wyboru, Monte ma teraz aż osiem wariantów smakowych!

Monte z dodatkami:

Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:

- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.
Jesteśmy po wstępnej degustacji, wypróbowałam z córeczką każdy smak.
Mi najbardziej przypadł do gustu Monte Cherry, córeczka uwielbia zaś Monte Choco Balls i Crunchy. Mąż ze wszystkich smaków wybrał Monte Waffle Sticks. 

Monte Choco Balls, Monte Crunchy, Monte Cherry… marka Zott stworzyła osiem niesamowitych połączeń klasycznego Monte 
i smakowitych dodatków – odpowiednich na każdą porę dnia! Pracowity dzień w biurze, czas spędzony z rodziną czy beztroska zabawa – które Monte wybierzesz w tym momencie?

5 komentarzy:

  1. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odkąd pamiętam zawsze przepadałam za Monte :) Kiedy pojawiła się okazja aby je przetestować dzięki udziale w projekcie TRND, ani chwili się nie zastanawiałam i wypełniłam zgłoszenie. Ku mojemu zaskoczeniu zostałam wybrana :D. Dowiedziałam się, że Monte jest teraz dostępne aż w 8 wariantach :). Czym prędzej ruszyłam do sklepu :) Troszkę mi to zajęło- bo aby uzyskać wszystkie warianty musiałam odwiedzić 3 sklepy (no ale je w końcu zdobyłam) :D. Na początku myślałam ,że jest to „zwykły” kremowy jogurt + dodatki....kiedy pierwszy raz spróbowałam zostałam mile zaskoczona, że jest to moje ulubione „klasyczne Monte” połączone z różnymi dodatkami. Według mnie jest to pyszna przekąska i każdy z Nas powinien ją spróbować bo na pewno znajdzie coś dla siebie :D Moim ulubionym jest Monte Cherry...mniammm! Polecam wszystkim, którzy preferują mleczne desery :D Mogę Wam również zagwarantować, że Wasze dzieciaczki będą je tak wcinać aż im się uszy będą trzęść. :D Kto jeszcze nie spróbował to niech leci do sklepu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne, przepyszne …. Deserki są świetne, dodatki doskonale komponują się z delikatnym, aksamitnym budyniem. Ze wszystkich ośmiu smaków najbardziej smakuje mi Monte Cappuccino Balls, za to moja mama zajada się Monte Cherry. Odkąd spróbowaliśmy po raz pierwszy tych deserów już zawsze będą gościć w naszej lodówce . polecam wszystkim, warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznosci ja się nie załapałam niestety.

    OdpowiedzUsuń