piątek, 17 stycznia 2014

Witamina D3 dla niemowląt

Niedawno w konkursie na stronie familie.pl wygrałam InFavit baby D3. Testerką jest w tej chwili moja 13 miesięczna córeczka, która codziennie zażywa wit. D3 w dawce 400 j.m. Od chwili, kiedy zaczęłam córeczce podawać Wit. D3 firmy InFavit stało się to przyjemnością. Aplikacja jest tak prosta i szybka, że córeczka od tej pory chętnie się poddaje temu zabiegowi. Dwa naciśnięcia dozownika i gotowe. Smaku nie próbowałam, ale wydaje mi się, że chyba musi być lepszy niż poprzednie witaminy, które brała, bo od pory kiedy jej podaję InFavit córeczka sama otwiera buźkę, a przedtem zdarzało się, żę nawet wypluwała zawartość kapsułki lub wkroplone kropelki. Poza tym dozowanie tym super dozownikiem nie powoduje brudzenia palców np jak to się zdarza podczas dawania dziecku zawartości kapsułek twist-off konkurencyjnych firm. Jest to o wiele bardziej higieniczne i szybsze. Nie ma też niebezpieczeństwa przypadkowego połknięcia kapsułki. Po prostu rewelacja!
Cieszę się, że miałam możliwość wygrania tego produktu, bo dzięki temu pozostanę jego wierną fanką. Firma InFarmacja zyskała nową klientkę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz